kembali berblogger. heyyy, welcome to my new life :D
Friday, December 7, 2012 | 1:33 AM | 0 weird people


assalamualaikum :) hey aku kembali berblogger setelah lama hobi aku ini dipinggirkan. haha.
lama jugak kan aku tnggal kan blog aku smpai aku lupa emel kot. tapi tak pe, now aku kembali berkhidmat untuk kau blog. tapi aku rasa macam tak selalu lah kot sbb aku pun dah nak start study. soo, welcome to my new life :D hidup yg akan penuh rintangan lepas nie, so lepas ni aku kne kuat dan aku kne bnyak bersabar. hihi.. ramai org ckp study to best, lebih lebih lagi kawan kawan aku lah kan, tapi mmg btul pun kan. aku tak thu lah mcm mana nasib aku kat sna nnt kan, btw, aku msuk poli pd je pon, fuhhh nasib baik dkt kayh. jp, aku nak ckp nie yg aku ni tak lah peramah mana, so nnt aku kat sana ada ke kawan :( erhhhh macam mana nieh, elok jugak aku msuk plkn dulu, belajar jugak lah aku mcm mana nak dpt kawan kan. tapi tak pe lah, tu smua tak penting, yg pnting nya aku pergi sana nak study. InsyaAllah aku akan belajar betul betul. chaiyookkkkkk syara :D guys doakan untuk aku kayh, terima kasih guys :)
heyy you! welcome to my world. thanks for visting. do follow me. do not do stupid things that might harm my blog okayy! be nice here sayang. heyy haters! i love you more *nampak ayat ni menganjing?* be a nice stalker ya.

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
♥SYARAAZIZAN
♥SEKOLAH MENENGGAH KEBANGSAAN SENAWANG
♥KEM PLKN NASUHA PAGOH :D